Bra start på dagen.

Sovmorgon, helt underbart!!
Jag har faktiskt sovit i natt.
Inte superbra men det duger.
Drömt massor av konstiga drömmar om lättklädda kvinnor,
T, alkohol och Sofis mode redaktionen.
Mycket skum kombination och
 de lättklädda kvinnorna måste komma
 i från att jag läst Gynnings blogg mycket på sistone
och hon skriver och visar mycket kvinnor.
Ur ett ganska fint perspektiv tycker jag.
Hon framhäver kvinnan.

Nog om det.
Vi började dagen med en långpromenad.
Kallt men skönt.
Körde lite aktiviteter också.
Slalom, klättring, stanna, balans...
och i dag var hon superduktig.
Dock blev hon himlans trött för hon har ovit fram tills nu:-)

När vi kom hem från promenaden
så gjorde jag pannkakor och dukade fram frukost.
Jag klarade tre pannkisar sen var det fullt.
Men mums vad gott det var!!!

Nu ska vi snart ut och knata igen.
Mörkt som tusan och jag är ju lite mörkrädd...
men ingen slår Grynet.
Vilken fegis i mörkret, hihihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0