Blötdjur;-)

I går badade jag min lilla tös för första gången.
Hon var så snäll och stod helt still i badkaret medans jag höll på med henne.
Tittade bara på mig lite konstigt men efter några godis bitar så tinade hon upp.



Före badet...en illaluktande liten sötnos som var på riktigt bushumör:-)



Snälla...jag är ju så söt...låt mig slippa...



Men matte...voffa gör du på detta viset??



Schamponering...



Balsam...



Sköljning...snart är det över...



...och så här mysigt blev det efteråt!!



Crap...vatten i örat;-)



Efter första skaket...nu är den unkna doften borta och
det doftar ljuvligt av honung och mandel.

Kommentarer
Postat av: Anna

jo vi hade skit kul, festen blev riktigt lyckad.. åh tack, men egentligen har jag inte fyllt än. fyller den 9 dec, på tisdag.. å det blir väl lite fika å så då oxå...

2008-12-04 @ 15:31:15
Postat av: madde

Sötnosen! Jo det är bra med mig, har jobbat rätt mycket men nu lugnar det sig lite innan jul.Ska jobba jul och nyår, trisst men jag får väll passa på att jobba..vet inte hur framtiden ser ut! Hur är det med dig? Du verkar mycket gladare :) det gillar jag!! tänkte på första gången jag träffa dig och thomas häromdagen! trodde minst att du var 30 år och tyckte du va jättefin (det är du fortfarande) ;)kram

2008-12-04 @ 20:11:29
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/moi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0