Alkohol och Vc.

Det har gått segt i dag.
Och jag har verkligen insett att det inte ens blir en droppe alkohol på nyår.
T hade nämligen köpt hem en flaska riktigt torr cider nu som jag har smakat av.
Resultatet: Supergod men hela jag är utslagen.
Anledningen till det beror ju på min medecinering.
Men det gör inte mig så mycket då jag har svårt för alkohol pga. det förflutna.

Har varit på Vc i dag igen.
Känns som att jag är stammis där nu;-)
Sjukskriven ännu lite längre få se vad som händer under januari månad.
Har även fått lite mer mediciner som jag ska knapra.
Skulle må enormt mycket bättre om dessa fungerade som de ska.
Har ju problem med maten och magen.
Vi vet inte om det beror på laktos och gluten eller om det är den långvariga stressen.
Vi ska börja med detta och utvärdera om lite mer än en månad.

Har snurrat kolor nu på kvällen och ska fota lite i morgon.
Orkar verkligen inte i dag.
Nu blir det ut i friska luften och sen tokdäcka:-)
Sov gott & Dröm sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0