Åka och slåss.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Segar lite för jag gruvar mig för vad som kommer efter.
Har nämligen bestämt mig för att avverka några paket i dag.
Vilket betyder en tur till Borlänge.
Till Kupolen och slåss med alla människor.
Ingen höjdar söndag men samtidigt behöver jag inte stressa
då jag även ska i väg med Sofie nu i veckan.

Det känns otroligt bra för då behöver jag inte få panik
om jag inte hittar DET.

T ska kanske följa med.
Han är ledig två dagar nu, i dag och i morgon samt 27-28 december
då hans familj kommer upp...resten jobbar han...
så han är väl mer eller mindre piskad att följa med
så att jag kan få paket i år:-)

Har ingen aning om vad jag ska köpa med det blir väl och strosa i min takt så gott det går och försöka hitta något passande. Förra året hade jag tur att jag var på NK i Götet och hittade det perfekta paketet som han inte lyckades klura ut...då var jag mäkta stolt!!! Han är nämligen expert på att komma på vad det är så fort han ser paketet på avstånd under granen. Blir inge roligt då och i år har han verkligen inte gjort det lätt för mig genom att bara önska sig en grej...och då vet han ju direkt vad det är om jag köper det. Så ska jag vara snäll och köpa det som han har önskat sig ett bra tag och han vet vad det är i eller ska jag hitta på något eget så får han lite spänning?? Han har ju faktiskt råd att köpa det han önskar sig själv....
Ja, detta tål att funderas på, nu ska jag krypa baklänges in i duschen!!!
Ett tips: Det är superskönt väder ute i dag trots att solen inte är framme så gå ut och få lite ny energi genom frisk luft och vacker natur!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0