20 dagar kvar.

Ja...i dag är det 20 dagar kvar till julafton.
Köpt julkappar ännu...
Nepp, inte en endaste.

Skulle vara skönt att ha det avklarat men ingen inspiraton och ork.
Vad ska jag ge till T liksom?
Hopplöst svårt.
Och han påstår själv att han inte vet vad han vill ha.
Antar att jag får tro på det.

Och den här 100:- klappen som min släkt ska byta med varandra?
Ingen aning om vad jag ska köpa.
Och jag har ju två paket för den summan att fixa.
En från mig och en från T.
Snälla är det någon som har bra tips?

Börjar få panik för jag vill inte trängas dagen innan julafton
när det är som mest med folk.
Undrar om jag ska göra en almenacka till T i år med
men han måste ju få något mera.
Arrrrghhhh!!!
Skitsvårt....
Ska lägga mig och flundra lite nu...

Kommentarer
Postat av: sofie

vad sägs om att föja med mej å svea och julhandla nån dag:D? ja skulle behöva köpa lite klappar åt henne och nånting åt linda och nåt litet åt emil:D skulle va kul med ditt sällskap..:)

2008-12-04 @ 13:46:57
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0