Ny dag...nya tag...

Godmorgon!!
I dag skiner solen och det är i stort sett monfritt, helt fantastiskt!
Jag började min morgon med att ligga kvar i sängen och läsa lite om Cairnterriers så att jag är väl förberedd när dagen D kommer...

Tänkte nu ta en liten promenad längs med strandpromenaden som är helt fantastisk vacker och försöka njuta trots att jag inte kommer att vara ensam, tyvärr.
Brukar älska att det finns människor runt omkring mig men just nu har en social fobi gripit tag i mig och spökar runt inombords.

Thomas är på jobbet och jag hoppas att han får komma hem i vettig tid i dag men jag vet att bowlingen skulle ha personalfest så det betyder nog att det blir desto senare...

Jag ska laga mat i dag, ingen köttsoppa på burk utan kött i dag inte, det kommer att bli köttbullar med kokt potatis, gräddsås och kokt broccoli, mums! Nu blev jag genast hungrig, jag som inte ens ätit frukost...bara lite torr pasta.
E sugen på att baka en kaka också...kanske gå hem till Thomas och göra det efter middagen...?
Ska kolla lite recept nu få se om jag hittar något gott...
*puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0